Archivace účetních dokladů se týká vedení podvojného účetnictví. Zde se věnujeme problematice úschovy dokladů fyzických osob, které nevedou účetnictví, a dále archivaci daňových dokladů.
Pokud uplatňujeme pro daň z příjmů výdaje podle daňové evidence, archivujeme veškeré evidence a veškeré doklady, které jsme v evidenci uvedli.
Archivovat musíme celou dobu, po kterou nám může být doměřena daň z příjmů.
Pokud uplatňujeme pro daň z příjmů výdaje procentem z příjmů, stačí archivovat doklady pro
Archivovat musíme celou dobu, po kterou nám může být doměřena daň z příjmů.
Jsme-li plátci DPH, musíme daňové doklady a daňovou evidenci k DPH uschovávat 10 let od konce roku, kdy měly doklady zdanitelná plnění.
Aktualizováno 26.10.2011 Vytisknout Našli jste chybu?